Zaman Geçerken…

All my life… Y.K. :)

Zaman Geçerken..

29 Ocak 2017

4 günlük bir iş seyahati ve ilk en uzun ayrılık.. Oğlumun Gözünden akan yaşları görseniz vicdansız anne dersiniz :mrgreen: bende diyorum istem dışı.. Bir yandan da  tek ayrılığımız böyle olsun diyorum tabi içimden..

Babalar seyahate giderken sadece valizlerini yapıp gidermiş (hatta çoğunlukla onu bile evin annesi halleder), annelerse valizini ve evde olmayacağı süreçte gün gün neler olup biteceğini hesaplayıp, planlayıp öyle gidermiş :mrgreen: bugün öğrendim. Hatta gidemezmiş; aklı, kalbi çok sevdiği evinde kalırmış❤

Çamaşırlar, ütü, dolapta bozulabilecekler, ev işlerine yardımcının gelişine anahtar, tüm hafta giyilecekler, işyerinin hesap kitap işleri, 3. katın biten suyu, görevlinin cumartesi gelip gelmeyeceği, oğlanın hafta boyunca ne yapacağı, öğretmeni ile yapılacak görüşme.. hepsinin soruları-cevapları aklımda.. Kontrol manyağı olmadan önce mi tüm işler omzuna yıkıldı yoksa tüm yük sırtıma yüklenince mi kontrol manyağı oldum hatırlamıyorum? Bir bildiğim bu noktaya kendi kendime gelmediğim..

Evde olamayacağım 4 gün için fiziken hazırız ama psikolojik olarak değiliz.. “Ama ben seni çok özlerim” cümlesini bugün kaç kez duydum sayamadım 😣 Bende aşkımı özlerim ki çok..

Sanırım oğlumu da kendime bağımlı yapan %80 benim. Hamilelikte duyulan kaygılar direkt olarak bebeğe geçermiş oyun terapileri sırasında öğrendim bunu. Eli karnında hamilelere çok anlam veremezken ben kat kat beteri oldum çıktım o sıralar 🙂 sanki sarılırsam kaybetmezmişim gibi geliyordu… Anlatılmaz yaşanır türden bir duyguydu.. Elde olmadan yapılanlardan.. 

Annelerinden ayrı kalan çocuklara, çocuklarına hasret annelere sabırlar dilerim.. Allah ayırmasın kimseyi evlattan, anneden.

Zamanla sıkıntısı olan herkese bilmiş bilmiş söylediğim şeyleri kendime ve de oğulcuğuma söyleyeyim o halde?

-haydi dursun zaman geçmesin, akmasın.. şu anda kalsın? Mümkün mü?  Değil tabiki 🙂 istesek de istemesek de akıp gidiyor zaman.. 

Ve zaman geçerken büyüyoruz, değişiyoruz, öğreniyoruz.. şükretmeyi, sevmeyi, vazgeçmeyi, sabretmeyi, kazanıp – kaybetmeyi..

İyiki var dediklerime,

ve yazımı okuyanlara

Sevgilerimle…

Bir Cevap Yazın

