Zaman Geçerken…

All my life… Y.K. :)

İki yarım bir bütün etmiyor – du :)

14 Ocak 2016

Hayat öyle yapılan istatistiklerle ölçülebilecek, anketlerle analiz edilebilecek veya kafamızdan kurup durduğumuz planlarımızla yönlendirebileceğimiz bir şey değil maalesef.. Hem maalesef hem iyiki de öyle değil, yoksa sürprizler olmadan sıradan hayatlar olmaz mıydı? 😊

3 hafta önce servisle eve dönerken ne yaptığımı sordum kendime, evet o gün eve gider gitmez yapmam gerekenleri düşünmek yerine ne yapıyor olduğumu sordum kendime… Kendime, oğluma, eşime, aileme kısacası hayatıma ne yaptığımı, ne kattığımı sordum… Her gün insanların soru ve sorunlarıyla uğraşıp eve gelip hiç tanımadıklarıma veya tanıyıp hak etmeyenlere dahi gösterdiğim sabrı OĞLUMA gösteremiyor oluşum 4 yıllık işimi, çokk çalışarak elde ettiğim; gerçek dostlarımın takdirini kazandığım ama gerçek olmayanların gözüne, bozuk ruhuna batan EKİP YÖNETİCİLİĞİ görevimi bırakmamın sebebidir… Kesin bilgidir yayabiliriz artık bunu 😁 3 haftadır evdeyim.  15 saat uyuyorum sonrasında kitap okuyorum ya da yine 15 saat uyuyor sonrasında temizliğe vuruyorum kendimi. Tüm perdelerim yıkandı, camlar silindi, halılar gitti yıkandı geldi, mutfak dolaplarına geçicem  bugün yarın…  Benim için en önemli yer balkonum; demirlerine kadar silindi, sandalyeleri ovulmak suretiyle temizlendi ve her gün keyif kahveleri içilir oldu kendimle başbaşa.. Terapi yapıyorum kendime… Ama en çok da bol bol uyuyorum son 4.5 yılın acısını çıkartıp, uyuyarak iyileşiyorum…

İşimi çok severek yaptığım doğrudur, severek yapılan her şey başarıya götürür insanı ona şüphe yok fakat az destekle hem işe, hem eve – oğluma yetişmek çok zorlamıştı beni son zamanlarda. Bende kesin çözümü benim için çok daha önemli olan tarafı seçmekte buldum. Çalıştığım şirkette maaşından – işinden – iş arkadaşından – yöneticisinden şikayet edip de hala çalışmaya devam edenlerin tuhaflığı kadar saydığım (hemen hemen) her şeyden memnun olan benim de işi bırakıyor oluşum tuhaf farkındayım. Severek ayrılmak bu olsa gerek 😀 Düşünün; yarım elma + yarım armut = ? Ne elma diyebilirsiniz toplama ne de armut… Bir süre sonra bu duygu durumuyla işe de yetişemeyeceğimi düşünen ve mükemmeliyetçi olan ben yaşantımda en azından bir şeyi tam ve doğru olarak yapmayı seçtim. (Bu cümleyi kurarken pırıl pırıl bir güneş var hayalimde 🙂 3 hafta öncesine kadar hava hep bulutlu ve yağmurluydu, şimdilerdeyse umutluyum ruh halimden 😉 )

Herkesin oynadığı mutluluk – memnuniyet oyununu ben oynamıyorum dedim ve yorgun mutsuzluğumu attım üzerimden!!

1. Beni gerçekten anlayanlar kararımı desteklediler,

2. anlayıp, işi bırakmamı istemeyenler çözümler sundular,

3. hiç anlamayanlarsa kendilerinden örneklerle ikna etmeye çalıştılar.. Anlamayanlar ve kendilerinden örnek verenler arasında çocuğu olmayan hatta bekar olanlar, veya evli çocuklu olup benim yaşadıklarımın zerresini yaşamayanlar – hissetmeyenler – bilmeyenler vardı.. (hepsi sağ olsunlar önemli olan gösterilen niyetin GERÇEKLİĞİYDİ)

Mesela ev sahibi olmak önemlidir ya çoğu insan için, beni gerçekten tanıyanlar ev sahibi olmanın zerre kadar önemli olmadığını düşündüğümü, ömrümün sonuna kadar kiracı kalmaya razı olduğumu bilirler. Nedeni mi? İlk kez yazıyorum bunu, nedeni eski evimizi komşumuz yüzünden  satmak zorunda kalmış olmamızdır. Hatta keşke kaybettiğimiz sadece evimiz olsaydı komşumuz yüzünden… 😢😢😢 Üzmüyoruz artık üzülmüyoruz… Unutarak iyileşiyoruz… İyileşmek için yeniliyoruz kendimizi…… Yani senin için iyi olan bana kötü veya senin için gerekli olan benim için önemsiz olabiliyor. Çünkü o sensin – senin hayatın… Bu da benim.

Şimdilik böyle geçiyor günler… Sakin, beklentisiz ve bir şeyler yapma zorunluluğum olmadan… Çokça özleyerek 🙂 Sadece tüketici olmak bana göre değil ama şimdilik sadece kendim için yeni, tertemiz, mutlu hücreler üretmekle meşgulüm…

Ben iyi olmadan hayatımdaki kimseye iyilik veremeyeceğimi anlayarak uyandım açıkçası… Darısı derin derin uyuyanların başına…………….

Sevgilerimle ♥

Reklamlar

One response to “İki yarım bir bütün etmiyor – du :)

  1. tolga dedik yaa... dedi ki:

    Tolga bunu beğendi.. Like like like….

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: