Zaman Geçerken…

All my life… Y.K. :)

2015 yılı bıdı bıdısı…. ;)

29 Aralık 2014

Düşünmüşsünüzdür dimi yeni yıldan ne istediğinizi? Bunun başka bir inançla, dinle, gelenekle alakası yok, konuyu tüm bunlarla karıştıran varsa ya sabırla sonuna kadar okusun yazımı ya da şuan terk etsin bloğumu 🙂 Yeni, sıfır km bir yıla girerken iyi şeyler dilemenin, güzellikler istemenin nesi kötü olabilir ki? Bunu Allah’tan istemekle, Santa Claus’a söyleyip yine O’ndan beklemek arasında çok masum bir fark var belki.. Her ne kadar Müslüman ve Türk dünyasına özgü birşey olmasa da iyi dilekler göndermenin kimseye zararı yok bence… İyilik heryerde iyilik, güzellik de her dilde, dinde, ülkede güzellik olarak geçerli sonuçta değil mi?

Ne dilediniz? Ne istediniz yeni yıldan?? Ne geçirdiniz içinizden??? 

Aileye yeni bir üye?
Bir ev?
İkinci bir ev?
Sağlık?
Para?
Aşk?
Evlilik?
Terfi?
Zam?
Sevgili?
Huzur?
Çok para?
Sadakat?
Araba?
İyi bir iş?

Umarım hepsi gerçekleşir dileklerinizin… 2015 sizin yılınız olur umarım…

(Aslında hiç kötü şeyler yazma niyetinde değilim ama kronolojiyi yazmam gerekti üzgünüm. En azından kötü şeyleri belirgin ve büyük harflerle yazmak istemedim 🙂 )

2008 annemin beyin ameliyatı,

2009 benim minik ama kocaman kaybım,

Sağlığın ve varlığın önemini öğretti bana… (Kendi 17 yıllık mide rahatsızlığı geçmişimi & mide ameliyatlarımı saymıyorum, ben sevdiklerimle sınanınca aklımı başıma alabiliyormuşum bunu da yaşadım gördüm malesef)

2010 yılında istemeyi öğrendim; Birşeyi sadece çok istemenin yetmediğini, nasıl istemem gerektiğini öğretti, sabrı öğretti 2010 bana… Hayırlı olan neyse onu istemem gerektiğini öğretti… 

Veee,

2011 benim yılımdı 🙂 Her annenin olduğu gibi, en kıymetlimin hayatıma girdiği yıl benim yılımdı tabiki.

Bu yıl da dileklerim var, herkes gibi içimden geçirdiklerim, olsun istediklerim var.

Herşeyden önce başıma gelecekleri taşıyabilme gücü istiyorum!

İyileri gönlümce yaşayabileyim,

Kötüleriyle başa çıkabilme gücüm olsun….

Sevgili, saygılı,

Huzurlu, mutlu,

Sağlıklı, neşeli,

Yemeli, içmeli,

Dinlenmeli, BOL UYUMALI,

Sevmeli, Sevilmeli, 

Analı & Babalı

Kardeşli ♥ Evlatlı

♥ MUTLU YILLAR ♥

Bir Cevap Yazın

